La pomul lăudat: Ce a păţit un client la noul magazin Jumbo

Deşi au anunţat iniţial că magazinul din Oradea va fi unul de jucării, grecii de la Jumbo au pus în vânzare de toate, de la obiecte de decoraţiuni până la rechizite şi accesorii pentru animale.

Atâta doar că firma nu prea îşi respectă clienţii aşa cum ar merita. O orădeancă spune că acum două săptămâni a cumpărat de la Jumbo o „vestuţă” pentru un bişon, mărimea M, singura disponibilă, la casierie fiind asigurată că dacă nu se potriveşte o poate returna şi îşi va primi banii înapoi.

Cum mărimea n-a fost pe măsura căţelului, marţea trecută femeia s-a prezentat la magazin pentru a returna produsul, dar în loc să-şi primească banii a căpătat un voucher, valabil doar în acea zi. Aşa că, vrând-nevrând, a trebuit să cumpere altceva de banii pe care nu i-a primit, deşi i-au fost promişi.

„Data viitoare, când o să mai vreau ceva pentru căţel, dacă mai merg la Jumbo, o să-l iau cu mine”, a concluzionat clienta dezamăgită. Pentru evitarea acestor situaţii neplăcute, Bihorel propune ca Jumbo să amenajeze nişte cabine de probă pentru ciobăneşti, pitbulli sau ogari.

1

1 Comentariu

Publicaţi un raspuns la Un cetatean Cancel reply

*
*

  1. >> Postat de Un cetatean | 22 decembrie 2014 09:40

    Oare doamna a avut bonul de cumparaturi? Daca da, trebuia sa sune la OPC; daca nu, e doar un articol denigrator la adresa celor de la JUMBO.