Reclamă înflorită: Autorităţile ademenesc turiştii cu restaurante şi terase inexistente în Cetate

Oradea e tare ademenitoare, cel puţin pe hârtie. Într-un catalog turistic realizat de Asociaţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune sunt prezentate cele mai importante atracţii ale oraşului, între care monumente precum Palatul Vulturul Negru şi fortăreaţa medievală.

La prezentarea Cetăţii sunt trecute şi „câteva dintre noile funcţiuni” ale acesteia, şi anume un muzeu orăşenesc, încă incomplet, Muzeul Pâinii, recent inaugurat, dar şi „cafenele şi restaurante tradiţionale”, numai că acestea din urmă încă nu există.

Dacă în cazul unora dintre viitoarele cafenele, spaţiile au fost adjudecate prin licitaţii şi urmează să fie deschise clienţilor, pentru cele destinate restaurantelor nici măcar n-au fost doritori. Colac peste pupăză, în catalogul prezentat la târguri de turism şi trimis agenţiilor de profil oraşul se promovează şi cu aquapark-ul ridicat pe locul fostului Ştrand Municipal, ce-i drept cu precizarea că acesta va fi deschis în august. Aşa că turiştii să mai aştepte!


*
*