Bătălia lorzilor: Trei puburi îşi dispută supremaţia în Pasajul Vulturul Negru

De când s-a deschis pasajul Vulturul Negru, aşa pavat cu mozaic de mântuială cum e, orădenii şi-au reluat obiceiul de a-şi petrece serile de distracţie aici. Între timp, vechile crâşme s-au închis, redeschis şi schimbat.

În pasaj au apărut şi două localuri care, promovând aproape aceeaşi reţetă de pub, vor să „fure” din clienţii tradiţionalului Lord’s, vechi de 12 ani. Este vorba de Green Pub, deschis în vara anului trecut, şi Black Eagle Pub, inaugurat odată cu redeschiderea pasajului.

Patronii Lord’s n-au stat cu mâinile-n sân şi, apelând la specialişti în publicitate, au ieşit pe piaţă cu o reclamă ingenioasă şi amuzantă, pe placul lui Bihorel. Clienţii sunt întrebaţi printr-un afiş: „Ce măsline preferi?”. Dintre variantele „green” şi „black”, cu evidentă trimitere la pub-urile noi, răspunsul corect le este dat de o a treia: „I stick to the original”, adică „Rămân la cele originale”. Aşa, în ciuda concurenţei!

3

3 Comentarii

Publicaţi un raspuns la Alex Cancel reply

*
*

  1. >> Postat de Alex | 5 august 2013 16:31

    Green Pub iese cel mai bine la faza asta. Toti cheflii se plimba intre Black si Lords si trec de doua ori prin Green :))

  2. >> Postat de Da maki | 4 august 2013 07:13

    Da mai, mergem sa bem si dupa aia distrugem citva cosuri de gunoi.
    Asa sintem noi barosani.

  3. >> Postat de Marcu | 3 august 2013 14:26

    Daca nu traducea Bihorl nu cred ca intelegeam + ca Bihorel nu face reclama mascata la Lords ei chiar si asa cu toate informatiile pe care se lauda ca le au , nu stiu ca patronul Lords e consilier local PNL , da de unde :))) – sa ai succes cu un ziar sau site pupi in f… Politzia iar sa ai contracte pupi in F… puterea (pnl-u in speta)