Veniţi la Aquapark! Aquapark-ul din Debreţin îl „bate” pe al nostru la publicitate chiar în Oradea

Reclama este sufletul comerţului! Inaugurarea Aquapark-ului orădean implică automat costuri de publicitate, dacă nu din partea Administraţiei Domeniului Public, care îl administrează, măcar din partea concurenţei!

Pe liniile de tramvai din oraş circulă deja de 6 ani o garnitură care face reclamă la complexul acvatic din Debreţin.

Tramvaiul a fost rebranduit de curând pentru a atrage şi mai mult atenţia orădenilor, fiind trimis câte o săptămână pe fiecare linie din oraş, ca să fie văzut de cât mai mulţi localnici.

Între timp, deşi inaugurat, parcul acvatic al Oradiei se promovează tardiv şi anemic. Nu de alta, dar articolul publicat de revista „Caţavencii”, care scria la începutul lui august despre acesta ca şi cum ar fi fost inaugurat intră mai degrabă la capitolul contra-reclamă!


*
*