Bihorel

Greu cu online-ul: CSM Oradea a dat-o în bară cu vânzarea biletelor la meciurile de baschet

Odată cu debutul noului sezon al Ligii Naţionale la baschet, CSM Oradea a decis să vândă bilete pentru meciurile de acasă şi online, prin reţeaua Eventim, cu speranţa că în acest fel se vor evita cozile la intrarea în Sala Antonio Alexe.

Mutarea a fost pusă prost în practică şi, ca atare, inutilă. Motivul? Planul sălii nu poate fi vizualizat pe portalul Eventim din toate browserele de internet. Şi, chiar dacă poate, nu este clar detaliat, astfel că spectatorii nu-şi dau seama pentru care parte a arenei îşi cumpără biletele.

În plus, pentru a le printa, fanii trebuie să plătească încă 3 lei pe lângă cei 10 cât costă tichetul în sine. Baiul e că organizarea nu e mai bună nici la sală. La primul meci disputat acasă de CSM, contra BC Timişoara, fanii care nu-şi cumpăraseră bilete din timp au trebuit să se prezinte la una dintre porţi pentru a le achiziţiona, primind locuri aleatoriu, iar apoi să se mute la o altă poartă pentru a le valida şi a intra în sală.

Deci s-a ajuns tot la cozile pe care organizatorii voiau să le evite. Bihorel le recomandă CSM-iştilor să rupă în continuare bilete cu mâna, căci trecerea la online se dovedeşte la fel de imposibilă precum cea de la opincă la bascheţi.

UPDATE:

Situaţia s-a repetat şi, duminică, la cel de-al doilea meci de acasă al echipei orădene de baschet, împotriva clujenilor de la U BT. Atunci, cei mai mulţi spectatori, care nu-şi cumpăraseră bilete online, au stat la cozi imense pentru a le achiziţiona şi apoi intra în sală.

Drept urmare, luni, conducerea CSM Oradea şi-a recunoscut eşecul, anunţând că renunţă la sistemul de achiziţie a biletelor online, pe Eventim. Ba mai mult, ele vor fi comercializate din nou fără loc, la fel cum s-a întâmplat sezoanele trecute, doar că vor putea fi cumpărate şi din timpul săptămânii de la sediul CSM din strada Primăriei nr. 3 (luni-joi între 9 şi 15, respectiv vineri între 9 şi 13).

Exit mobile version