Trenule, mașină mică

Senzațional! Dacă CFR-ul, o firmă miliardară, în minute de întârziere, nu mai face față cerințelor călătorilor, iată că vin privații să le mai spele obrazul.

Uite așa vom avea și noi ocazia să vedem garnituri cu care occidentalii călătoreau pe la mijlocul secolului XX, nu ca trenurile noastre, pe care dacă le-ar vedea Regele Carol I, le-ar da urgent la casat.

Cu ce se deosebesc garniturile de lux față de cele de stat este de domeniul evidenței.

1. Trenurile de lux au priză pentru curent, pe când celelalte au curent doar dacă deschizi geamul.

2. Viteza de depalsare a garniturilor este atât de mare, că impiegații se vor îmbolnăvi de otită.

3. Trenul va fi dotat cu scaune, în schimb îi va lipsi coșul unde se colectează cojile de semințe.

4. Indiferent de aglomerație, mecanicul nu va fi nevoit să stea în picioare.

5. Dezavantajul noilor garnituri este că nu se va putea face o călătorie în timp, ca în vagoanele CFR-ului.

6. Psihologii vor trata pasagerii șocați dacă trenul de lux ajunge la destinație fără întârzieri.

7. Vagoanele vor fi răcite vara și încălzite iarna, nu invers, ca la CFR.

8. Controlorul de bilete va fi la costum și cu o lumânare în mână, să știe lumea cine e nașu’.

9. Geamurile vor fi dotate cu perdele împotriva soarelui, nu ca la CFR, unde mizeria ține loc de parasolare.

10. Va exista un ghid care să ducă pasagerii la WC pentru că nu se vor mai putea orienta după miros.

(foto: News.ro)


*
*