Taromu’ zboară când vrea muşchiu’ lui

Chiar că suntem inconştienţi dacă ne dorim curse externe de pe proaspăt renovatul aeroport orădean. În primul rând să ne bucurăm dacă avioanele zboară de la Oradea la Bucureşti! Aici e clar că avem o problemă din moment ce singurul – şi cel mai neruşinat – operator este Tarom.

Un drum dus-întors Oradea-Bucureşti costă între 200 şi 300 de euro, în vreme ce firmele low-cost ar presta cu mai putin de 60 de euro. Vă daţi seama, dragi orădeni, pe câţi paraziţi împreună cu neamurile lor îi ţineţi din banii voştri?

Dar pe lângă faptul că biletul este scump ca porcu’, avioanele vin din ce în ce mai rar pe la noi. Practic, orădenii vin la aeroport de unde „decolează” cu autocarele spre Cluj. De acolo, iau avioanele spre Bucureşti. Pentru atât lucru nu merita să reparăm aeroportul, numai aşa, ca să aibă cetăţenii de unde pleca.

Partea haioasă este că, întrebaţi de ce nu zboară avioanele, răspunsul celor de la Tarom a fost ceva de genul:

Poate a fost ceaţă…

Poate nu.

Poate avionul era stricat;

Poate stewardesa era prost dispusă şi pilotul nu a reuşit să o binedispună;

Poate pilotul automat era mut de beat;

Poate că n-am avut chef să trimitem avioane la voi, mama voastră de unguri!

4

4 Comentarii

*
*

  1. >> Postat de Irina Alexe | 29 ianuarie 2016 10:22

    Ar putea să fie o discuţie fără sfârşit, eu vă întreb cum aţi studiat întârzierile de pe alte aeroporturi, adică pe ce vă bazaţi afirmaţiile. Dar e mai bine să ne oprim!
    Compania TAROM nu are decât respect pentru pasagerii săi, îmi pare rău dacă a reieşit altceva.

  2. >> Postat de eha | 28 ianuarie 2016 16:47

    Stimată Irina Alexe, Analist Social Media în cadrul Companiei Aeriene Naționale – TAROM

    Unul din lucrurile cele mai neplăcute în viziunea orădenilor este atunci când ne luaţi de proşti

    De pe la 15 decembrie încoace au fost duium de cuse anulate la Oradea, plus altele cu câte trei sau patru ore întârziere.
    În timpul ăsta la pe Cluj, Timişoara sau Iaşi aşa ceva nu prea s-a întîmplat. Curse anulatee în orice caz nu au avut deloc. Mi-e greu să cred că în oraşele respective nu au fost deloc condiţii vitrege, de vizibilitate redusă, în aceste luni de iarnă.
    Pe de altă parte, pe aceste relaţii există sau vor exista în curând curse interne alternative, de la alte companii.
    Dacă nu vă puteţi ţine de standardele de calitate autoasumate, cel puţin nu ne mai jigniţi inteligenţa, vă rugăm.

  3. >> Postat de Irina Alexe | 28 ianuarie 2016 15:26

    Bună ziua. Numele meu este Irina Alexe și sunt Analist Social Media în cadrul Companiei Aeriene Naționale – TAROM. La monitorizarea media am dat peste articolul dvs. și m-am gândit că nu e frumos să nu ne tag-uiți atunci când distribuiți astfel de informații în online. Sau poate ar trebui să zic că nu e civilizat, dar din ceea ce scrieți mai sus, nu cred că aveți vreun respect pentru Compania TAROM.
    Haideți să clarific pe rând:
    – suntem conștienți că sunteți mândru ca localnic de aeroportul proaspăt modernizat, dar trebuie să aveți în vedere că modernizarea nu are legătură cu faptul că aeronavele TAROM nu pot ateriza în condiții de vizibilitate redusă;
    – condițiile de operare/aterizare necesare aeronavelor TAROM sunt de minim 550 m, iar vizibilitatea conform raportului meteo era sub 300 m fără estime de îmbunătățire;
    – Compania TAROM își asumă transportul în siguranță al pasagerilor săi, iar acest lucru este mai important decât să fim „simpatici” în online.
    Îmi pare rău dacă a reieșit altceva din oricare din acțiunile noastre!
    Dacă TAROM își asumă deciziile, dvs. vă asumați pamfletul de mai sus?

    • >> Postat de Bihorel & Friends | 28 ianuarie 2016 16:37

      Stimată doamnă Alexe,

      Ne bucurăm enorm să aflăm că Tarom-ul are în echipă şi Analişti Social Media, prin intermediul cărora putem să transmitem companiei sugestia că poate ar fi indicat să angajeze şi nişte Facturieri Customer Oriented. Asta, în condiţiile în care subsemnaţii nu ne putem închide deconturile deplasărilor la Bucureşti fiindcă Tarom nu este capabilă să emită facturi decât la o lună de la „prima comandă”.
      Ne întrebăm, însă, de ce oare trebuie făcută o comandă pentru o factură şi ea nu e livrată automat, la plata serviciilor? Este oare legal?
      Revenind, însă, la problema care v-a răscolit: în caz că nu aţi observat, aici ne aflăm în cadrul unui blog de tip pamflet al unui personaj fictiv, care reprezintă „partea umoristică” a ceea înseamnă săptămânalul Bihoreanul, respectiv portalul de ştiri http://www.eBihoreanul.ro, toate aparţinând companiei Bihor Media. Ştirea jurnalistică privind profesionalismul Tarom a apărut pe site-ul ziarului şi are toate elementele necesare, deontologic vorbind, ziariştii noştri făcând demersuri insistente pentru a afla cauza amânării cursei respective. Aţi văzut şi dvs. cu ce rezultate…
      Postarea lui Bihorel de pe blogul său nu face decât să interpreteze în maniera proprie, caustică, incidentul respectiv. Acuma, că vă place, că nu vă place, cu sau fără tăguire, noi zicem că e dreptul nostru să emitem judecăţi de valoare critice. Şi nu numai noi, ci şi Curtea Europeană a Drepturilor Omului, de la care vă putem pune la dispoziţie o amplă jurisprudenţă, pe care să o dezbatem în cadrul unui zbor Oradea-Bucureşti, care să plece de la ora fixată.
      Prin urmare, noi ne asumăm pamfletul respectiv. Compania Tarom îşi asumă prestaţiile şi declaraţiile angajaţilor săi, din care şi noi am putea înţelege că nu are prea mare respect pentru clienţii săi? Dar metodele rudimentare de lucru, cum e cea cu facturarea după o lună? Dacă da, noi zicem că suntem chit 🙂

      P.S. Vă mulţumim că ne citiţi! Şi vă mulţumim pentru precizări.