Opt consecinţe ale lucrărilor de reabilitare a drumului spre Beiuş

1. Şoferii care se mai încumetă să treacă prin tranşeele numite drumul de Binş sunt rugaţi să dea radioul mai încet. Nu de alta, dar altfel se vor trezi muncitorii care lucrează din greu.

2. Începând de anul viitor ONG-urile pot cere ca animalele ocrotite de lege să ierneze direct pe locul fostului carosabil.

3. Firma care a câştigat licitaţia a intrat în insolvenţă, patronii la bulău, iar politicienii în criză de nervi.

4. DNA-ul a cerut despăgubiri de 10.000 euro deoarece, numai pentru primarul Adrian Domocoş a trebuit să facă 5 drumuri de Beiuş, iar acum duba are direcţia praf.

5. Instalaţia minune care trebuia să recicleze asfaltul vechi şi să-l aştearnă pe drum nu a funcţionat. Operatorul utilajului a mărturisit: „Dacă rahat reciclezi, rahat pui, nu covor asfaltic…”

6. Cei doi muncitori găsiţi pe şantier nu au venit să muncească, ci au rămas din iarnă, uitaţi de colegii de şantier.

7. Până la vară drumul va fi terminat. Terminat complet, circulaţia urmând să se facă exclusiv prin fibră optică.

8. Pasajul suprateran de la ieşirea din Oradea nu mai este necesar pentru că dinspre Beiuş pur şi simplu nu mai vin maşini.


*
*