Lauda de sine… Cum a încercat Kaufland să dea o lovitură de marketing înainte de deschiderea Auchan

În urmă cu două săptămâni, când în locul fostului hipermarket Real s-a inaugurat franţuzescul „Oşan”, un alt super-magazin din Oradea a încercat să dea o lovitură de marketing. Cam sub centură.

Mai precis, magazinul Kaufland de pe Calea Borşului a rămas deschis după ora 22 chiar în noaptea de dinaintea inaugurării Auchan-ului, ba chiar a plusat cu reduceri substanţiale la tot soiul de produse. Atâta doar că puţini orădeni au aflat de promoţii, drept urmare Kaufland-ul a fost mai mult gol decât plin.

Explicaţia? Hipermarketul nu s-a sinchisit să anunţe explicit noaptea reducerilor, publicându-i ofertele, ci şi-a făcut reclamă doar cu nişte pliante uriaşe prin care arăta, aluziv şi cu subînţelesuri, că rămâne pe loc, nu dispare aşa cum se întâmplă cu alte magazine (cu trimitere la Real).

Bihorel crede că aşa le trebuie managerilor care se bucură de răul competitorilor decedaţi: marfă multă pe rafturi şi clienţi puţini între ele…

6

6 Comentarii

*
*

  1. >> Postat de Dan C | 29 noiembrie 2013 14:41

    Iar nu-si cumpara Kaufland reclama la voi? Iar va documentati din birou?

  2. >> Postat de ion | 29 noiembrie 2013 11:11

    Mare mincinos e bihorelu-wsm

    • >> Postat de ion | 29 noiembrie 2013 11:15

      Inainte de a scrie un articol iesi pe teren si informeazate cu ochii tai nu iti da cu presupusul

  3. >> Postat de am fost acolo | 28 noiembrie 2013 16:36

    iar mintiti de ingheata crisul. sa va fie rusine.
    am fost in seara respectiva in Kaufland si pentru prima data am vazut intr-un Hipermarket reduceri adevarate. Daca a fost lume? Pai cand am ajuns in jur de ora 23:30 era asa de multa lume in magazin incat nu erau carucioare libere. lumea astepta in parcare dupa carucioare. In magazin in schimb, la legume fructe era atata lume ca nu puteai inainta decat ff greu. fructele erau aproape toate la jumatate de pret, deci reduceri adevarate, nu doar jmecherii de imagine, iar „lipsa clientilor” se vedea mai ales la coada de la case care se intindea pana la raionul de mezeluri, deci magazinul era nu plin ci arhiplin. toate casele erau deschise si toti clientii erau cu cosurile pline, semn ca ceea ce li se promisese gasisera. nu la fel pot sa spun despre Auchan, care nici macar nu a avut reduceri adevarate, dar vad ca a avut bani sa plateasca antireclama. Rusine. (pacat ca nu se pot atasa poze ca am si dovada aglomeratiei de la Kaufland…)
    ex reduceri: Portocale 1 leu/ banane 2.5 lei/cartofi 1 leu/ rodie 1 leu buc/ struguri 2 lei / pui 7 lei etc

  4. >> Postat de horia | 28 noiembrie 2013 09:03

    O singură remarcă …între orele 23:00 şi 01:00 , am fost în magazin şi a fost foarte multă lume , chiar a fost mai mult plin decât gol 🙂

    • >> Postat de ion | 29 noiembrie 2013 11:21

      Eu cred can bihorelu e atata de idiot incat a mers LA marile reduceri de LA kaufland a doua zi dimineata h3h3