Atenţie, cad pietre! Pasajul peste calea ferată de la Metro începe să crape

Construit de Antrepriza de Reparaţii şi Lucrări Cluj, pasajul suprateran peste liniile CFR din zona Metro, care a costat 3,5 milioane euro, începe să pârâie pe la încheieturi încă înainte să fie dat în folosinţă.

Săptămâna trecută, trotuarul dinspre oraş îşi manifesta deja independenţa faţă de şoseaua pe care o mărgineşte.

Crăpătura dintre carosabil şi rigolă este lată de trei degete, semn că taluzul care o susţine, insuficient stabilizat, o cam ia la vale.

Finalizat în octombrie, cu tot cu sistem de iluminat şi marcaje rutiere, pasajul pe care maşinile de mare tonaj vor ocoli interiorul oraşului nu a fost încă inaugurat din cauză că firma constructoare a uitat să monteze pe sub piciorul podului o conductă pentru Compania de Apă.

Lucrările sunt în derulare, iar podul va fi dat în folosinţă imediat după Revelion. Nu de alta, dar dacă mai amână mult inaugurarea, CNADNR s-ar putea să nu mai aibă la ce tăia panglica…


*
*